- Borås Stad
- / Borås Stad på lättläst
- / Omsorg och stöd
- / Funktionsnedsättning
- / Daglig verksamhet och daglig sysselsättning
- / Lista över dagliga verksamheter
Lista över dagliga verksamheter
Du kan välja mellan Borås Stads dagliga
verksamheter och privata dagliga verksamheter.
Borås Stads dagliga verksamheter
- Centrallagret
Länk till annan webbplats.
- Fontänen
Länk till annan webbplats.
- GeTing
Länk till annan webbplats.
- Hulta Mellangård
Länk till annan webbplats.
- Jobb Resurs
Länk till annan webbplats.
- Knallefiket och Shopen
Länk till annan webbplats.
- Kompassen
Länk till annan webbplats.
- Kontor och papper
Länk till annan webbplats.
- Park och natur
Länk till annan webbplats.
- Solvarvsgatan
Länk till annan webbplats.
- Östermalm
Länk till annan webbplats.
Privata dagliga verksamheter
De här privata dagliga verksamheterna finns:
Aktivitetshuset Kamgarn
- Kamgarn Café
Länk till annan webbplats.
- Kamgarn Idé och media
Länk till annan webbplats.
- Kamgarn Hunddagis
Länk till annan webbplats.
- Kamgarn Möjligheten
Länk till annan webbplats.
- Kamgarn Fastighet och service
Länk till annan webbplats.
- Kamgarn Sinnesro
Länk till annan webbplats.
- Kamgarn Skapis
Länk till annan webbplats.
Bondgården
Sanda hem
- Sanda Café och catering
Länk till annan webbplats.
- Sanda Själsro och harmoni
Länk till annan webbplats.
- Sanda Skapa och bevara
Länk till annan webbplats.
- Sanda Återbruk och media
Länk till annan webbplats.
Stallyckan i Mark
Om du har frågor kontakta:
E-post:
Telefon:
Senast ändrad:
Ändrad av: