- Borås Stad
- / Borås Stad på lättläst
- / Uppleva och göra
- / Träffpunkt Simonsland
Träffpunkt Simonsland
Du kan gå till Träffpunkt Simonsland.
Det är en mötesplats där du kan träffa andra.
Människor i olika åldrar kommer dit.
Du kan till exempel fika eller gå på en föreläsning.
Du kan gå dit och lyssna på musik på fredagar.
Då är det ett band eller någon artist
som spelar och sjunger.
Träffpunkt Simonsland finns på Viskastrandsgatan 5.
Om du har frågor kontakta:
E-post:
Telefon:
Senast ändrad:
Ändrad av: