Nyheter från Borås Stad

Borås visar idéer om Världsstaden
i området mellan Norrby och järnvägen.
Klicka här för att läsa mer.
Skolorna i Sparsör vann tävlingen
om att inte slänga mat.
Klicka här för att läsa mer.
Borås Stad visar vad det kostar
när ungdomar inte klarar skolan
Klicka här för att läsa mer.
Joakim får 100 tusen kronor
för arbete i sociala medier
Klicka här för att läsa mer.
Borås är den bästa kommunen i Sverige
på att ge stöd till förenings-livet.
Klicka här för att läsa mer.
Äldreomsorgen har provat många idéer
tack vare bidrag från staten
Klicka här för att läsa mer.
Nu är det lätt att jämföra
skolor och förskolor i Borås
Klicka här för att läsa mer.
Barnen i Borås har gjort sitt val
om ny lekplats i Stadsparken.
Klicka här för att läsa mer.
Nu har politikerna bestämt
om "visionen" för Borås.
Klicka här för att läsa mer.
Borås Stads lättlästa sidor är godkända.
Centrum för Lättläst har granskat våra sidor på webben.
Klicka här för att läsa mer.
Tidningen Såklart Borås skickas till alla hushåll.
Klicka här för att läsa lättlästa texter ur tidningen.
Skriv ut sidan
Sidan uppdaterad: 2013-05-23
Kontakt
Stadskansliet
033-35 70 00
boras.stad@boras.se

Besöksadress
Stadshuset
Kungsgatan 55

Postadress
Borås Stad
501 80 Borås

Klicka på bilden ovan
för att läsa lättlästa texter
ur tidningen Såklart Borås.
Tfn 033-35 70 00     e-post boras.stad@boras.se     Postadress Borås Stad 501 80 Borås
Om webbplatsen >>               RSS>>